Dag in Vancouver, parel van de Pacific

29 augustus 2022 - Vancouver, Canada

Hallo, vandaag verkennen we een stukje Vancouver met de hop-on, hop-off bus. Het is heerlijk genieten van het diepe blauw van de Grote Oceaan en de schoonheid  van het Stanleypark  een bruisende stad. Een smeltkroes van culturen, merkbaar aan de restaurants. Het wordt een moeilijke keuze, genieten van een afzakkertje in de cocktailbar of een dansje placeren in de nachtclub?

Wordt vervolgd...

1. Karien en Etienne:
    30 augustus 2022
    Amai ik ben al een beetje jaloers.... Geniet ginder van jullie fantastische reis en wij zijn blij dat we vanuit onze luie zetel een beetje kunnen meegenieten van al dat moois.
  2. Magda:
    Doen we zeker. 👋
  3. Lieve:
    30 augustus 2022
    Ziet er schitterend uit! Die smeltkroes van culturen doet me aan NY denken. Geniet ervan!
  4. Schepers Marie-Louise:
    Hallo jullie daar,
    Geniet van deze fantastische reis
    Wij zullen het vanuit onze zetel volgen
    Groetjes
  5. Magda:
    🙋‍♀️🙋
  6. Danny en Maria:
    Goedemorgen Magda en Piet ,
    ( voor jullie hè ! ) Gaan jullie toch ook naar Capilano suspension bridge ! Dat is ook de moeite hoor ! Maar jullie programma zal wel heel vol zitten denk ik ? Dat gaat er misschien niet meer bij kunnen ! Geniet ervan hè ! Groetjes uit Essen
  7. Magda:
    1 september 2022
    Time flies en spijtig genoeg moeten we kiezen. De Capilano suspension Bridge ziet er leuk en avontuurlijk uit maar helaas....een volgende keer mss